تبدیل ورد به PDF

ژوئن 16, 2007 at 8:34 ق.ظ. 9 دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

zamzar-logo

حتما تا حالا موقعیت براتون پیش اومده که بخواین یه فایل مثل ورد رو به کتاب الکترونیکی pdf تبدیل کنین که اومدین یا دنبال نرم افزار گشتین یا یه فنی کاری چیزی …. اما این سایت به شما به صورت آنلاین و بدون دانلود هیچ نرم افزاری این امکان رو می ده تا فایل هاتون رو تبدیل کنین.
۱. ابتدا آدرس فایل چه از کامپیوتر شخصی و چه از اینترنت (که برای سرعت بیشتر توصیه می شه که اول فایلتون رو یه جا (مثل: http://www.dropshots.com/upload.php ) آپلود کنین و بعد آدرس رو بدین تا خیلی طول نکشه)
۲. اون حالتی که میخواین فایلتون تبدیل به اون بشه.
۳. آدرس ایمیلتون که به اون ارسال کنه.

آدرس سایت : www.zamzar.com

البته اگر از ورد 2007 سرویس پک 1 استفاده می کنید می تونید این پلاگین (کمتر از یک مگابایت) رو دانلود ونصب کنید تا هنگام ذخیره کردن و سیو از فرمت پی دی اف رو هم بتونین انتخاب کنید،
البته اگر از آفیس و ورد 2007 سرویس پک 2 به بالا استفاده کنید خودش این امکان رو داره

والسلام
خداییش ما رو هم دعا کنید

Entry filed under: ارائه دهندگان خدمات. Tags: .

دیکشنری اروپایی ثبت سایت یا وبلاگ در بیش از 40 موتر جستوجوگر

9 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  ژانویه 31, 2008 در 8:29 ب.ظ.

    DOROGHE

  • 2. qoqo  |  مارس 11, 2008 در 12:34 ب.ظ.

    چرتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • 3. علي  |  آوریل 13, 2008 در 8:04 ق.ظ.

    بابا جان تبديل پي دي اف به ورد را مي خواستيم نه ورد به پي دي اف . اين كه در هر سيستمي اتوماتيك در پرينتر موجود است فقط كافي است در نوع چاپگر آن را انتخاب كنيم .

  • 4. محمد  |  اکتبر 16, 2008 در 6:13 ق.ظ.

    سلام دوستان

    دوستانی که میخوان فایل پی دی اف فارسی رو به ورد تبدیل کنن ، من با هزینه کمی فابل ها رو تبدیل و براتون ارسال میکنم. اگه مایل بودین تماس بگیرین 09192405030

  • 5. sh saeidi  |  ژانویه 30, 2009 در 2:48 ب.ظ.

    word 2 pdf

  • 6. احمد  |  اوت 29, 2009 در 12:47 ق.ظ.

    با عرض سلام به شما دوست عزیز …من یه پیشنهاد برای شما دارم که امید وارم قبول کنید …شما با ورود به وبلاگ من می توانید با ثبت نام رایگان و با کمی زحمت به خودتان هم سود زیادی نصیب خودتان و هم ما بکنید…اطلاعات زیادی از وضعیت این کسب درآمد در وبلاگ من موجود می باشد . .. فقط کافیست شما به وبلاگ ما سری بزنید . و سپس فرم ثبت نام خودتان را پر کنید وبا کمی تلاش و کار در اینترنت می توانید از سود سرشاری بهره مند گردید…توی وبلاگم منتظرتون هستم … با تشکر از شما

  • 7. !l!l  |  آوریل 15, 2010 در 11:19 ق.ظ.

    سلام ، خسته نباشید.
    کاش به جای این همه دردسر یه نرم افزار معرفی می کردین هم ما راحت تر بودیم هم شما ، اما من همچنان دعاتون می کنم.
    با تشکر

  • 8. جواد  |  ژوئیه 7, 2010 در 10:23 ق.ظ.

    سلام
    با تشکر از شما
    یک روز کامل درگیرش بودم که از این طریق کمکم کردید
    آرزوی من برای شما تندرستی و سربلندی و شادکامی است
    خدانگهدار
    1389/4/16

  • 9. mohammad  |  ژوئن 13, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    سلام
    لطفا نرم افزار تبدیل ورد به پی دی اف را بی زحمت برایم ایمیل کنید
    متشکرم

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


