RSS

ژوئن 30, 2007 at 6:52 ق.ظ. 7 دیدگاه

این کتاب الکترونیکی در مورد آر اس اس هست که به نظر من تقریبا کامل هست.
لطفا ایراد ها رو به من بگین تا رفع کنم.
حالت فایل : PDF
تعداد صفحات: 9
حجم فایل : 219 kb
زمان دانلود : تقریبا 2 دقیقه
لینک دانلود : از divshare
لینک دانلود : از پارسا اسپیس
لینک کل این مطلب در صفحه: آر اس اس یعنی چی؟

مطالب مرتبط:
آر اس اس از دیدگاه قطره
آر اس اس از دیدگاه وبگذر
آر اس اس به زبان ساده 

از همه ی دوستان بابت انتقادات و پیشنهاداتشون تشکر می کنم

Entry filed under: آر اس اس. Tags: .

stickam Gmail خوانی از فید

7 دیدگاه Add your own

  • 1. mhmazidi  |  ژوئیه 1, 2007 در 9:49 ب.ظ.

    سلام بر خاك عزيز:
    شما همان پيام طراوتی مچ‌گير نيستيد؟؟!! در هر صورت! اين متن را دانلود كردم و خواندم .كار بسيار خوبی كردی.اما تصور مي‌كنم كمي با عجله ان را تنظيم كردی.مطلب را سعي كن كوتاه‌تر كنی.لحن نوشته را در همه‌جای متن ساده‌ و صميمي ادامه بده.
    اميدوارم نسخه‌های جديدتر ان يك رفرنس برای كاربران مبتدی فيد -فيدخوانی بشود

  • 2. سيد رضا محمدي  |  ژوئیه 2, 2007 در 12:37 ق.ظ.

    سلام دوست عزيز
    شرمنده من به علت يكي از بستگان عزيزم چند روزي دور از اينترنت بودم
    مطلب شما را خواندم جالب بود و بهتر اينكه به حقوق كپي رايت احترام گذاشتيد
    موفق باشيد

  • 3. علیرضا حسینی  |  ژوئیه 4, 2007 در 5:38 ق.ظ.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام و ممنون
    من خیلی دلم می‌خواد RSS و «فید» رو یاد بگیرم. البته فکر می‌‌کنم دوتاش یکی‌یه!

  • 4. علیرضا حسینی  |  ژوئیه 6, 2007 در 2:08 ق.ظ.

    با سلامی دوباره
    دوست گرامی، من مطالب آموزشی و مفید فایل PDF رو خوندم و مقادری با RSS آشنا شدم. اما به نظر من اون فایل اشکالاتی داره. اگر براتون ممکنه در یک فایل doc‌. ذخیره کنید. در همین رابطه برای شما ایمیلی ارسال کردم.

    ممنون

  • […] ابزار […]

  • 6. MegaIT|مگا آی تی » Blog Archive » RSS چیست؟(قسمت دوم)  |  سپتامبر 7, 2007 در 9:33 ق.ظ.

    […] ابزار […]

  • 7. Babak M  |  اکتبر 23, 2007 در 4:00 ب.ظ.

    با سلام
    من مطلب شما را دریافت کردم و خواندم. مطلب بسیار خوبی بود.
    در این رابطه من نیز مطلبی نوشته ام. از شما دعوت میکنم از آن دیدن کنید.

    http://zangoole.com/1386/07/28/rssfeed

    با تشکر

    خاک: به مطلبتون لینک دادم

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


