پارسا اسپیس 2

ژوئیه 7, 2007 at 5:27 ق.ظ. 23 دیدگاه

پارسا بعد از ماهها ورژن دوم خود را با حالت بتا آماده کرد و با ظاهری جدید و امکانات بیشتر وارد عرصه رقابت شد.
امروز (شانزده تیر 86) ثبت نام نیز به گزینه ی صفحه اول اضافه شده. صفحه ی نخست ، ارسال پیام(sms) ،پیام های ارسالی ،شارژ پیام کوتاه ،ارتقا سیستم ، سفارشات پرداختی گزینه های جدیدی هستند که به نوار ابزار هر کاربر اضافه شده است.
اما امکانت دیگری مثل :
امكان ايجاد ساب دامين با آدرس http://You.Parsaspace.com
امكان اتصال بي نهايت Domain به فضا
امكان تغيير ID3 Tag فايل هاي MP3 به صورت كاملا آنلاين
امكان ارسال SMS و استفاده از وب سرويس پيام كوتاه در سايت شخصي
سيستم پشتيباني 24 ساعته

نیز به صفحه اول پارسا اسپس در کنار دیگر امکانات افزوده شده.

مشاهده : پارسا اسپیس

Entry filed under: هاست رایگان, اخبار IT, ارائه دهندگان خدمات, دومین رایگان. Tags: .

Geni online-avater

23 دیدگاه

  • 1. علیرضا حسینی  |  ژوئیه 12, 2007 در 5:20 ق.ظ.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    رفتم ثبت‌نام کنم، کد ثبت‌نام می‌خواست. حدس زدم شاید باید Invite داشته باشم!

  • 2. hossein  |  ژوئیه 14, 2007 در 8:16 ب.ظ.

    digilux web site

  • 3. majid farahbod  |  اوت 4, 2007 در 12:22 ق.ظ.

    احتياج به Invite دارم

  • 4. آريا  |  اوت 6, 2007 در 11:51 ب.ظ.

    البته اكثر امكاناتي كه جديد اضافه شده غير رايگان هستند

  • 5. ali  |  اوت 21, 2007 در 3:50 ب.ظ.

    پروژه های دانشجویی
    پروژه اکسس ( پروژه Access )
    پروژه کارآفرینی (پروژه هایی در زمینه درس کار آفرینی)
    پروژه های Visual Basic
    پروژه های پایان تحصیلات
    تحویل حداکثر 24 ساعته:
    http://www.bitasoft.ir/useful/Projects.htm
    ================================

    مقالات کامپیوتری
    مقالاتی جالب و زیبا
    مطالبی شگفت انگیز در مورد خانمها
    بخورید و لاغر شوید
    خلاصه همه چیز از همه جا

    http://www.bitasoft.ir/useful/index.htm
    ===============================
    09131253620
    ===============================

  • 6. شبستان  |  اوت 28, 2007 در 10:39 ق.ظ.

    شما دعوتنامه ندارین ما هم به یک نان و نوایی برسیم؟!

    خاک: ارسال کردم ان شاء الله خوب استفاده کنین

  • 7. mosbat  |  سپتامبر 4, 2007 در 7:22 ب.ظ.

    ممکنه لطفا من رو هم invite کنید.
    mf456@yahoo.com

    خاک: ارسال کردم ان شاء الله خوب استفاده کنین

  • 8. p9kia  |  سپتامبر 7, 2007 در 7:55 ق.ظ.

    سلام
    بی زحمت اگه دارین یکی هم برا من بفرستید
    با تشکر

    خاک: متاسفانه فعلا دعوت نامه ها ته کشیدن، من روبخشین به بزرگی خودتون، ان شاء الله دستم برسه چشم

  • 9. کمال  |  سپتامبر 13, 2007 در 6:20 ق.ظ.

    ای آقا.من اومدم به یک نون و نوایی برسم (منظورم همون دعوت نامه است) دیدم چند نفر قبل از من تو صف ایستادن.اگر به ما هم رسید بی زحمت یک دعوت نامه هم برای من ارسال کن.ایشالله پیر شی جوون.;)

    خاک: ارسال کردم ان شاء الله خوب استفاده کنین

  • […] و امکان عضویت فقط بصورت دعوت نامه ای وجود دارد.البته دوست عزیزم مرا به پارسااسپیس دعوت کرد ولی به علت مشکلی […]

  • 11. javad  |  سپتامبر 25, 2007 در 5:00 ب.ظ.

    یه دعوتنامه بده لطفا

    خاک: به محض اینکه برام ارسال شد چشم

  • 12. soheill  |  اکتبر 1, 2007 در 1:11 ب.ظ.

    mamnoon misham age baraie man ham ersal konid

    خاک: فعلا ندارم اما اگه رسید با نوبتی که هست حتما می فرستم

  • 13. امیر  |  اکتبر 12, 2007 در 2:11 ب.ظ.

    برای من هم یکی بفرست

    خاک: فعلا ندارم اما اگه رسید با نوبتی که هست حتما می فرستم

  • 14. پوری  |  اکتبر 19, 2007 در 11:28 ق.ظ.

    سلام لطف کنید به من هم دعوتنامه بدید ممنونم

    خاک: هنوز ندارم

  • 15. زيوري  |  اکتبر 23, 2007 در 6:49 ق.ظ.

    سلام

    لطف کنید به من هم دعوتنامه پارسا اسپيس بفرستيد ممنونم

    خاک: هنوز ندارم

  • 16. Ashkan  |  اکتبر 26, 2007 در 6:40 ب.ظ.

    سلام آقا لطفا اگر دعوت نامه دارين براي من هم يکي بفرستين
    ممنون

    خاک: چشم

  • 17. بهار  |  نوامبر 10, 2007 در 10:24 ب.ظ.

    خواهش می کنم برای من یک دعوتنامه از پارسا اسپیس بفرست.

    با احترام. احمدی

    خاک: شرمنده ندارم

  • 18. milan  |  نوامبر 11, 2007 در 7:04 ب.ظ.

    davat name lotfan mamnoon misham

    خاک: شرمنده ندارم

  • 19. milan  |  نوامبر 11, 2007 در 7:06 ب.ظ.

    davat name lotfan mamnoon misham

    خواهش می کنم برای من یک دعوتنامه از پارسا اسپیس بفرست

    خاک: شرمنده ندارم

  • 20. paolo  |  نوامبر 15, 2007 در 1:46 ب.ظ.

    lotfan yek ingite ham baraye man befrestid
    kheili mamnun

    خاک:شرمنده ندارم

  • 21. Nima  |  نوامبر 20, 2007 در 6:20 ب.ظ.

    پارسا اسپیس حالم رو گرفت.

    خاک: خدا اجر بده!!

  • 22. م  |  نوامبر 21, 2007 در 1:00 ق.ظ.

    یکی هم ما را دریابد و برای من ارسال کند

    خاک:شرمنده ندارم

  • 23. Del SheKasTEh  |  نوامبر 22, 2007 در 10:21 ق.ظ.

    سلام لطف کنید به من هم دعوتنامه بدید ممنونم

    خاک:شرمنده ندارم

Trackback this post


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


