online-avater

اوت 7, 2007 at 9:08 ب.ظ. 7 دیدگاه

آواتر به عکسی گقته می شود که افراد در اینترنت و چت معمولا از چنین عکس های آمادهای استفاده می کنند. اما برای ساختون اون امروز یه بازی فلش آوردم که خدتون بتونین بسازین یا آنلاین یا دانلود کنین و بسازین.
برا آنلاین ساختون باید به این آدرس برین و برای برش عکس به این پست آقا نوید مراجعه کنید.
اما آفلاین هم که تکلیفش روشنه دانلود کنید و بعد تو فتو شاپ یا پوینت درستش کنید

عکس نمونه

Entry filed under: فلش. Tags: .

پارسا اسپیس 2 snap add-ons

7 دیدگاه Add your own

  • 1. مجازاتگر  |  اوت 8, 2007 در 2:35 ق.ظ.

    دوست عزيز ، وبلاگ جالبي داريد و فكر مي كنم رو به پيشرفت باشه ،
    در جهت همبستگي وبلاگهاي وردپرسي لينك شما رو قرار دادم .
    موفق و پيروز باشيد .

  • 2. فرزانه  |  اوت 17, 2007 در 2:58 ب.ظ.

    سلام.

    اویتور … فک کنم اینجوری بخوننش … با این نمونه ها که همون نمونه ها ی یاهو قشنگ تره :ی

    راستی منم از وردپرس استفاده می کنم چه طوری تیتر ها و زمان رو اوردین سمت راست ؟

    پی اس : عکستونو توی روزنامه ها ببینیم دیگه ؟ (خیلی خوشحالم که کنکور من تموم شد !)

  • 3. khak313  |  اوت 24, 2007 در 7:16 ق.ظ.

    آبجی از اینکه غلط ها مو گفتین مرسی
    آما این یک سرگرمی بیش نیست!
    یکی هم اینکه من کاری نکردم مثل اینکه خدا منو دوست داره خودش راست نشین شده!
    ان شاء الله شما هم تو کنکور رتبه ی خوبی بیارین آما جای پسر های بیچاره رو نگیرین!
    در ضمن چون آدرس وبتون نسیت اینجا مجبور به جوال شدم
    دستتون درد نکنه

  • 4. مجازاتگر  |  اوت 27, 2007 در 3:14 ق.ظ.

    «ابزار» عزيز : قيمت برنامه كلك حدوداً 230 دلار در بازار هست و امكان خريدنش مسلماً كم هستش.
    بنده قبلاً در زمينه گرافيك كار مي كردم پس مسلماً برنامه را آپلود كرده بودم.
    از اين لينك دريافت كنيد.
    http://irteam1985.110mb.com/program/kelk2000full.zip
    پسورد: irteam.coo.ir
    بنده حسين دولت‌آبدي هستم ؛ از جيگر خوشم نمياد و تابحال جيگر كسي نبودم و نخواهم بود .
    لطفاً بنده را همان «مجازاتگر» يا «دولت‌آبادي» خطاب بفرمائيد. در اين مورد عذرخواهي مي‌كنم.
    اگر لينك من را هم در ليست دوستان قرار دهيد خوشحال ميشوم. اگر نه باز هم خوشحال مي شوم. بنده مدتي قبل لينك شما را قرار داده ام.
    موفق و پيروز باشيد.

    خاک: آقای دولت آبادی واقعا از این لطفتون متشکرم
    چند ماه پیش قیمت نسخه جدید کلک رو پرسیدم گفتن 150000 تومان!!

  • 5. مجازاتگر  |  اوت 27, 2007 در 3:31 ق.ظ.

    در ضمن خود «فرزانه» كه اقدام به غلط گيري مي‌كنند خود نيز غافلن ! همان آواتور درست است.

  • 6. tablu  |  اوت 28, 2007 در 12:32 ب.ظ.

    خدا را شكر كه بهت چسبيد !! راستي موافقي تبادل لينك بنماييم؟

    خاک: من اضافه کردم.

  • 7. مجازاتگر  |  اوت 30, 2007 در 3:27 ق.ظ.

    از اینکه چنین اخلاقی دارید بسیار خوشحال شدم. در ضمن بنده لینک شما را طبق همان کامنت اضافه کردم. امیدوارم شما موافق باشید.

    خاک: لطف دارین.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


