وردپرس من

سپتامبر 4, 2007 at 6:47 ق.ظ. 9 دیدگاه

طرح جدیدی برای وردپرس فارسی (پیشنهاد دوست بزرگوارمون) مطرح شده که من عینا ذکر می کنم:

«با خودم فکر کردم که به مناسب تولد سایت وردپرس فارسی و برای اعلام حمایت وبلاگستان از این پروژه در یک حرکت نمادین هر کسی که دوستدار وردپرس است بیاید یک تصویر که نمایانگر عشق و علاقه اش به وردپرس هست را درون وبلاگش قرار دهد. (به این تصاویر نگاه کنید + + )
این تصاویر میتونه از هر چیزی باشه ولی باید نام یا نشان وردپرس را به همراه داشته باشه و حتما باید توسط دوربین تهیه شده باشند ، اگر هم تصویر شما یک کار گرافیکی است باز هم باید توسط دوربین از آن عکس بگیرید.

در صورتی که این کار فراگیر بشه علاوه بر اینکه میتونه تاثیر بسیار خوبی در فضای وبلاگستان فارسی و حتی انگلیسی داشته باشه خواهد توانست افراد بیشتری را با وردپرس و مخصوصا وردپرس فارسی آشنا کنه و در آخر ما یک مجموعه‌ی بسیار زیبا از عکسهای متنوعی را خواهیم داشت که میتونه بسیار جالب باشند.

با اجازه همه ، بنده پیشنهاد میدم نام این حرکت رو «وردپرس من» بگذاریم ! امیدوارم همه دوستان در این حرکت شرکت کنند ، مطمئناً کار جالبی خواهد شد.»

+ آلبوم طرح های کار شده تا امروز
+ وردپرس زیرخط آی تی
+ وردپرس وبرگر
+ وردپرس میکرودامپ
+ وردپرس بلاگنوشت
+ وردپرس ابزار
+10 والپیپر برای موبایل برای وردپرس فارسی 

Entry filed under: وردپرس, اجتماعی. Tags: .

snap add-ons blogger or wordpress ?

9 دیدگاه Add your own

  • 1. مجازاتگر  |  سپتامبر 4, 2007 در 10:48 ق.ظ.

    طرح بسيار جالبي است ، بنده در صورت امكان شركت مي‌كنم كماآنكه موج اين فارسي سازي در وردپرس دات كام نيز ديده مي‌شود. دقت كنيد ؟!!

    خاک: من هم از ایده های بکر زیر خط آی تی خیلی خوشم می آد

  • 2. زیر خط IT  |  سپتامبر 4, 2007 در 2:02 ب.ظ.

    از مطرح کردن این بحث در وبلاگت تشکر میکنم

    خاک: خواهش می کنم > وظیفه اس برا ایرانی بودنم

  • 3. کامیار  |  سپتامبر 4, 2007 در 4:05 ب.ظ.

    من هم در در این طرح شرکت کردم، البته دانش هنری من خیلی پایینه و اصلا زیبا نیست ولی وظیفه ی خودم دونستم که در این طرح شرکت کنم.

    خاک: دستتون درد نکنه

  • 4. اسحاق مافي  |  سپتامبر 5, 2007 در 6:50 ق.ظ.

    سلام دوست عزيز
    يكي كه خيلي با من دشمني داره و به هر طريقي مي خواد منو اذيت كنه ، به وبلاگ هايي نظير وبلاگ شما سر ميزنه و با نوشتن فحش و توهين سعي داره شما رو تحريك كنه. براي مثال ميتونيد به صفحه زير بريد و خودتون از نزديك ببينيد .
    http://commenting.mihanblog.com/?Ui=wildsharks&Ai=7
    آدرس وبلاگ اين فرد http://www.bia2pc.tk هست و اين عمل زشتش براي چندمين باره كه تكرار شده .
    از توجه شما ، ممنونم. با تشكر ، اسحاق مافي

    خاک: خواهش می کنم

  • 5. وردپرس من : وبرگر  |  سپتامبر 6, 2007 در 9:58 ق.ظ.

    […] وردپرس ابزار وردپرس بلاگنوشت وردپرس میکرودامپ […]

    خاک: تشکر

  • 6. cafeax  |  سپتامبر 6, 2007 در 5:38 ب.ظ.

    سلام !
    تشکر به خاطر انتقادت ! حتما ترتیب اثر می دیم !

    راستی برام بیشتر از وردپری بگو چی داره که انقدر شیفته اش شدید ؟
    cafeax.net

    خاک: خواهش کنم/من شخصا از بلاگر(مربوط به گوگل) خوشم میاد اما به دلایلی از ورد پرس استفاده می کنم

  • 7. cafeax  |  سپتامبر 6, 2007 در 5:42 ب.ظ.

    راستی ممنون میشم دعوت نامه ی پارسا اسپیس رو برام بفرستی !!!

    email : payam.shokouhirad@gmail.com

    خاک: ارسال کردم ان شاء الله خوب استفاده کنین

  • 8. cafeax  |  سپتامبر 9, 2007 در 12:35 ق.ظ.

    دشمنت شرمنده !!!

    راستی نظرت در مورد بلاگفا چیه ؟ هر چی باشه وطنیه !

    راستی اون دلایل استفاده از وردپرس نسبت به بلاگر چیه ؟

    خاک : https://abzar.wordpress.com/2007/09/09/blogger-or-wordpress/

  • 9. كورش  |  مارس 3, 2008 در 11:24 ق.ظ.

    ايران با همه زشتي ها كشوري زيباست

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


