blogger or wordpress ?

سپتامبر 9, 2007 at 7:24 ق.ظ. 7 دیدگاه

چند بار خواستم از وردپرس مهاجرت کنم به بلاگر اما نرفتم و باقي موندم اما دلايل مهاجرت و عدم مهاجرتم چي بود:

مهاجرت به بلاگر :
1. در بلاگر قالب بر اساس کدها تغيير پيدا مي کند.
> اما در وردپرس بايد پول خرج کني (چيزي حدود 5 دلار!!)
2. برای استفاده از امکانات الحاقی همچون توییتر و امتیاز دهی به پست و … در بلاگر که یکی از مشهورترین های وبلاگنویسی می باشد به راحتی کد ها آماده برای قرار دادن در قالب هستند .
> اما در وردپرس باید آنها را نصب کرد که هم وقت گیر است و هم نیاز به هاست خصوصی دارد!!
3. اينکه بلاگر مربوط به گوگل مي شود (=از روي تعصب)
> اما ورد پرس چی؟!☻
4.یه کمکی حرفه ای تر از ورد پرس
>(این نظر شخصی بنده بود)
5. شهرت جهانی در میان سرویس های دیگر —>بازدید بیشتر
> شهرت کمتر نسبت به بلاگر
6. وجود صفحه ارسال مطلب سبک و راحت الحلقوم
> باید در ورد پرس جنگ کنی تا بتونی مطلب ارسال کنی!!
7. و…

عدم مهاجرت به بلاگر:
1. وجود چیزی بنام wordpress.org
2. وجود چیزهایی به نام پلاگین
3. تنوع قالبی بیشتر از بلاگر
4. ویجیت های توپ
5. وجود سیستم اجتماعی (به برکت دکتر مزیدی)
6. امکانات جالبی چون ویرایش نظرات
7. بلاگرولینگ جالب تر از بلاگر
8. و…
ولی من بازهم از بلاگر استفاده می کنم :
My desktops

Pick up pic

حالا به نظر شما کدوم بهتره ؟!

Entry filed under: وردپرس, گوگل, اجتماعی, ارائه دهندگان خدمات, بلاگر.

وردپرس من ساعت گوگل

7 دیدگاه Add your own

  • 1. mhmazidi  |  سپتامبر 9, 2007 در 10:52 ق.ظ.

    هر دو خوبند.واقعا انتخاب خيلي سخته. ولي بنظرم برای فوتوبلاگ، بلاگر 100% بهتره؛ چون 1 گيگابايت فضا بهت ميده.راستي من تقريبا تمام والپيپرهای مای دسكتاپ شما را دانلود كرده‌ام.مفيد چيزي است اقا! مفيدددد!!
    فكر كنم گيس‌هام مثل دندونام سفيد بشه و بازهم نفهمم چرا خاك دوست داشتني از ما دلخوره؟

    خاک: بله حرفتون کاملا معقوله. در ضمن لطف دارین از بزرگواریتونه

  • 2. مجازاتگر  |  سپتامبر 9, 2007 در 4:55 ب.ظ.

    تقريباً واضح است . براي فتوبلاگ همان بلاگر و براي وبلاگ‌نويسي وردپرس. البته براي فتوبلاگ به صورت عكسهاي تخصصي و باارزش من http://www.aminus3.com را پيشنهاد مي‌كنم.
    اين هم فتوبلاگ من : http://irteam.aminus3.com
    موفق باشيد.

    خاک: آمینیوس 3 یه ایراد گنده داره که اون هم مربوط به قالبش هست یعنی نه موضوع بندی نه جستوجو و… / خودمونیم ها فتو بلاگتون شدیداً ، خفن می زنه.(مخصوصا عکس های همراه شعر )

  • 3. شبستان  |  سپتامبر 9, 2007 در 5:09 ب.ظ.

    هر دو یک مزایایی دارن.
    من با وردپرس بیشتر حال میکنم

    خاک: برین حالتون رو بکنید اما اسراف نکنید.!!

  • 4. bizbloger  |  سپتامبر 9, 2007 در 5:43 ب.ظ.

    ارزش كاميونيتي بودن وردپرس كمتر از وبلاگ بودنش نيست!

    خاک: لطفا زیر دیپلم بگید من هم بفهمم!!.

  • 5. cafeax  |  سپتامبر 10, 2007 در 12:05 ق.ظ.

    سلام دوست خوبم !
    وب قشنگ شما هم لینک شد ( باعث افتخار کافه عکسه !! )

    راستی می خوام نظر همه رو در مورد بلاگفا بدونم ! باور کنید با حمایت ازش دست کمی از وردپرس و بلاگر نخواهد داشت !

    خاک: لطف دارین و از بزرگواریتون هست. اما متاسفانه بلاگفا سالهاست که یک تغیییر اساسی نداده و قصدش رو هم ندارد و حتی آقا علیرضا(صاحب امتیاز پارسیک و بلاگفا) چندان اخلاق تو دل برو نداره یعنی پشتیبانی رو بی خیال ….

  • 6. علیرضا حسینی  |  سپتامبر 11, 2007 در 4:19 ق.ظ.

    به نظر من ویرایش قالب اهمیت چندانی نداره. همین قالبی هم که الان داری و من دارم، خوبن
    ضمن اینکه اون پنج دلار هم اصلاً زیاد نیست و ارزش داره.
    به نظر من بهترین و بهترین ویژگی وردپرس، امکان ویرایش کامنت‌ها است. البته به‌منظور پاسخ دادن.
    درباره بلاگرولینگ وردپرس سوال دارم (بعداً ایمیل میزنم)
    به نظر من، وردپرس از بلاگر بهتره.

    خاک: اهمیت ویرایش قالب قابل انکار نیست. و صد البته بسته به کاری دارد که ما با وبلاگ قصدش رو داریم .اما هرچند 5 دلار چیزی نیست اما به فکر مشقت پرداختش هم باشید. نظر شخصیه افراد مورد احترام است. تشکر

  • 7. lord13  |  سپتامبر 12, 2007 در 2:11 ب.ظ.

    برای کسایی مثل من که هنوز مبتدی هستند شاید آسانی وردپرس مناسب تر است

    خاک: شکسته نفسی نفرمایید من مبتدی هستم یا شما؟

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


