ساعت گوگل

سپتامبر 10, 2007 at 8:28 ق.ظ. 9 دیدگاه


گوگل ساعت خودش رو بهبود بخشید . ساعت گوگل می تواند ساعت هر نقطه ی دنیا رو براتون نمایش دهد . برای مثال شما می تونید به ساعت موسکو یه نگاهی بکنید یا سایر شهر ها و کشور ها .
البته باید به این امر دقت داشته باشید که فقط باید به صورت مقابل و به زبان انگلیسی باشد نه سایر شکل ها و زبانها :
time in city که به جای کلمه city شهر یا کشور مورد نظر به زبان انگلیسی و درست تایپ شود
اینهم شکل قدیمی ساعت گوگل است .
برگرفته از googlified

مطالب مرتبط:
+ البته شما می توانید از طریق این سایت به زمان آب و هوا و … در مورد شهر ها دسترسی پیدا کنید .
+ شما می توانید با مراجعه به این سایت ساعت کشورهای مختلف جهان را در وبلاگتان قرار بدهید.
+ اینهم چندین عکس از ساعت های عجیب و غریب.
+ تغییر و زیبا و بزرگ کردن ساعت ویندوز
+ این مطلب از زبان کوچه
+ این مطلب از زبان MD-blog

Entry filed under: گوگل, ارائه دهندگان خدمات, زمان, سایت های جالب. Tags: .

blogger or wordpress ? اندر احوال مینی بلاگ

9 دیدگاه Add your own

  • 1. عرفان  |  سپتامبر 11, 2007 در 10:47 ق.ظ.

    ممنون دوست عزیز. اگر روزی شما هم سایت هایی در این زمینه ها پیدا کردید بگین که حتما معرفیشون کنم.

    خاک: مرسی

  • 2. شبستان  |  سپتامبر 11, 2007 در 10:48 ق.ظ.

    خیلی مفید بود.

    خاک:لطف دارید.

  • 3. مجازاتگر  |  سپتامبر 11, 2007 در 6:41 ب.ظ.

    مطلب كاملي بود ، به اطلاعاتم افزوده شد.

    خاک: آقای دولت آبادی شما لطف دارین.

  • 4. lord13  |  سپتامبر 13, 2007 در 10:04 ق.ظ.

    جدی کنکوری هستی؟
    کنکور بلایی است که خدا سر هیچ کس نازل نکند
    رشته ات چیه؟

    خاک: بله به بلا به ما هم شبیخون زده. ان شاء الله خدا خودش کمکم می کنه. انسانی(خوب رشته ای هست،خوب)

  • 5. محمدرضا  |  سپتامبر 14, 2007 در 10:58 ب.ظ.

    وبلاگ بسیار مفیدی دارید از مطالبتان نهایت استفاده را بردم

    موفق باشید😉

    خاک : لطف دارین. از بزرگواریتون هست

  • 6. سالار  |  سپتامبر 15, 2007 در 11:38 ق.ظ.

    سلام خاک عزیز …
    ممنون از نظری که در وبلاگ من دادی !
    درباره همون مطالب جالب و یا لینک روزانه عرض میکنم .
    نکته جالبی بود ولی در هر صورت این نکته برای من ارزش بیشتری داره که بازدید کننده وبلاگ من بتونه به راحتی مطالب وبلاگ من رو پیدا کنه !
    موفق باشی عزیز

    یا حق و یا علی

    خاک: خواهش می کنم وظیفه اس

  • 7. kptools  |  سپتامبر 15, 2007 در 12:01 ب.ظ.

    چشم. فید رو چک می کنم.

    خاک:مرسی داداش

  • 8. verbal  |  سپتامبر 15, 2007 در 2:46 ب.ظ.

    jaye ghashangi sakhte in wordpress khosh begzare…konkoor ham dige taklifesh maloom shode vase doaye man yeki dire ishala harchi shode be salahet bashe va aghebat be kheyr beshi

  • 9. سالار  |  سپتامبر 15, 2007 در 5:27 ب.ظ.

    سلام خاک عزیز
    برایم نوشتید :
    اما در میان نظرات در وبلاگ اخبار بلاگفا نظرتون رو دیدم:
    1. پیوند های روزانه رو شما می تونید بهتر استفاده کنید (یعنی شما یه طلب خوب تو وبلاگ های دیگه نمی بینید که لایق خوندن دیگران بشه !!= خوب همون رو لینک کنید)
    2.فکر کنم با تغییراتی بتونید در html قالبتون این مشکل رو حل یا حذف کنید بازم اگه خواستین حذفش کنید من در اختیارتون هستم

    حالا میخوام بدونم چطوری میتونم اون مشکل رو برطرف کنم ؟!

    یا علی مددی .

    خاک:سلام
    شما یا خودتون در فرونت پیج حذفش کنید یا کدهاتون رو به من بدید تا حذفش کنم و در اختیارتون بگذارم

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


