بسم اله الرحمن الرحیم

دسامبر 26, 2007 at 8:56 ق.ظ. 2 دیدگاه

سلام

1. این آخرین پست تا کنکور 87 می باشد. ان شاء الله
    دعا کنید موفق بشم هم تو کنکور هم تو امتحاناتی که از چند روز دیگه شروع می شه.

2. عملا دیگه گوگل ریدر رو ———–>    Mark all as read

3. اما برای اینکه این پست بی مصرف نباشه :
   اول یه سر به تامبلر من بزنید تا قالب رو رویت کنید
   و اگه خوشتون اومد استفاده کنید.
   البته من یه ذره تغیر دادمش که اینجا هست .
   اگه از بالایی(پارسا اسپیس) نشد از اینجا دانلود کنید.

4. اسم پست رو بسم الله گذاشتم چون عادتمه اولین پستی که یه جا بدم اسم خدا باشه پس این رو هم ….

 

دعا کنید
یا علی

Entry filed under: Blogroll. Tags: .

31 سرویس وبلاگ نویس ایرانی در بارگاه قدس که جای ملال نیست…

2 دیدگاه Add your own

  • 1. Keshvary  |  دسامبر 26, 2007 در 10:48 ق.ظ.

    ااااا رفتی جوون ؟ خیلی بد شد که ما تازه داشتیم عادت میکردیم :دی موفق باشی زیادم سخت نگیر مثل آب خوردن قبول میشی از من بپرس . ولی مثل من نشی که دانشگاه قبول شی ولی هنوز پیشت بمونه ها .

  • 2. مجید  |  اوت 23, 2008 در 10:14 ق.ظ.

    من هم دارم واسه 88 میخونم دی:)

    خاک: انشاء الله حاج مجید سوزوکی با پیروزی شکوهمندانه و عارفانه از کنکور برمیگردن (ان شاء الله)

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


