زیر نویس پارسی

سپتامبر 10, 2008 at 7:35 ق.ظ. 3 دیدگاه

با وجود اینکه آقا میلاد یکی از قوی ترین های زیر نویس فارسی را معرفی کردن ولی من نیز به خاطر پست قبلی 3 مورد دیگر را اضافه می کنم:
1. subscene (در صورتی که در فایر فاکس از NoScript استفاده می کنید باید Allow کنید)
2. مرکز بارگذاری زیرنویس پارسی
3. opensubtitles (قابلیت اضافه شدن به Search Engines در فایر فاکس)

* طریقه استفاده از این فایل ها:
1. سایتی برای دریافت زیر…
2. پلیری از جنس…

*اگر شما هم سایتهای دیگری (که می تواند مفید باشد) رو سراغ دارید کامنت بذارید تا اضافه بشه.

Entry filed under: فیلم, معرفی سایت, دانلود. Tags: , , , .

پلیری از جنس خودش 52 اسکین برای AIMP

3 دیدگاه Add your own

  • 1. غرغرو  |  سپتامبر 10, 2008 در 2:10 ب.ظ.

    سلام
    نوشته های بی مزه اش مال من بود ولی عکس هاش رو من نگرفتم😉
    ممنون بابت راهنمایی.
    فکر کنم بالاخره یه هاست بگیرم و از ورد پرس استفاده کنم.

  • 2. مرتضی بهمنی  |  ژوئن 22, 2009 در 10:45 ق.ظ.

    سلام
    من مدیر سایت زیرنویس فارسی هستم، از اینکه اقدام به معرفی سایت زیرنویس فارسی کردید از شما متشکریم!

    ارادتمند، مرتضی بهمنی

  • 3. محسن  |  سپتامبر 7, 2009 در 3:48 ق.ظ.

    من دنبال زیر نویس میگردم خواهشن مثل آدم بزارینش دمه دست تا دانلود کنیم

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


