نسخه بدون نیاز به نصب مرورگرها

دسامبر 2, 2008 at 5:43 ب.ظ. 6 دیدگاه

نمی دونم چرا اما از حرف زدن اضافی خوشم نمی آد پس خلاصه:

نسخه پرتابل هر نرم افزار نسخه ای از همان نرم افزار است که نیازی به نصب ندارد، به عبارت دیگر بهترین حالت برای افرادی است که از کافی نت و یا سایت دانشگاه و اداره استفاده می کنند.

ان شاء الله توی پست های بعدی سایر مواردی که خودم دانلود کردم و انصافا هم خوب کار می کنن می ذارم.اما فعلا نسخه پرتابل 6 تا مرورگر :

1. فایر فاکس نسخه نهایی 3.0.4 ( حجم: تقریبا 14 مگابایت)
2. گوگل کروم نسخه آزمایشی 0.4.154.23 (حجم: تقریبا 10 مگابایت)
3. اپرا نسخه 9.62 (حجم: 12 وخورده ای(!) مگابایت)
4. اینترنت اکسپلورر نسخه 8.0.6001.18241 (حجم: تقریبا 31 مگابایت)
5. آوانت نسخه 11.7 (حجم: حدودا 3 مگابایت)
6. مکس تون نسخه 2.1.5.1177 (حجم: دقیقا 6 مگابیت و نیم)

▲ یه چند تا دیگه هم بود که فکر کنم بنی بشری توی ایران پیدا نشه که از اونا استفاده کنه.
◄ از اینکه لینک ها همه به رپیدشر ختم میشه واقعا احساس هم دردی میکنم. (اسمایل خنده شیطانی)
▼ به مایع ظرف شویی می گن ریکا به مرورگر هم می گن فایرفاکس! (جاست فایر فاکس = با لهجه بریتیش‼)

icon_firefox

Entry filed under: مرورگرها, دانلود. Tags: , , , , , , , , , , .

با پاونس خداحافظی کنید‼ توییتر شخصی خود را بسازید!

6 دیدگاه Add your own

  • 1. ITLine  |  دسامبر 2, 2008 در 6:23 ب.ظ.

    خیلی خوبه که دوباره دارید مینویسید

    مجید: نظر لطفتون هست

  • 2. میلاد  |  دسامبر 5, 2008 در 12:11 ق.ظ.

    سلام مجید جان .. خوبی؟ مجید جان ممنون از لطفت که به من سر زدی.. باید خدمتت بگم که دوست عزیز mediafire متاسفانه اصلا سرور مناسبی نیست برای آپلود .. من مدتی با دوستان در انجمنهای پسی ورد آهنگامون رو تو این سایت آپلود میکردیم اما با اعتراض بعضی از دوستان روبرو شدیم.. خیلی از دوستان میگفتند که وقتی شروع به دانلود میکنند فایل تا 90 درصد میرفت اما به ناگاه دانلود متوقف میشد.. سرورش هم گاهی اوقات فایلها رو پاک میکرد.. به همین خاطر این سرور برای کار من بدرد نمیخوره… 4shared و رپید شیر در حال حاضر بهترین سایتها برای آپلود مجانی هستند

    بازم ممنون و اگه سرور دیگه ای میشناسی ممنون میشم معرفی کنی

    مجید: ممنون، ان شاء الله یه چند تایی که به نظرم اومد رو معرفی می کنم

  • […] نسخه بدون نیاز به نصب مرورگرها […]

  • […] نسخه بدون نیاز به نصب مرورگرها […]

  • 5. vahid  |  مه 24, 2009 در 12:06 ب.ظ.

    سلام
    اتفاقاً امروز به ذهنم رسیده بود که دنبالش بگردم که اینجا یافتم
    ببینم اکستشن فایر رو هم میشه روی پرتابل نصب کرد؟

  • 6. محمد جعفر  |  ژوئیه 12, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    سلام.
    فایر فاکس 3 جدیدا ضعیف شده و اپرا قوی

    نه میتونم فایر فاکس رو ترک کنم نه میتونم کاملا به اپرا مهاجرت کنم.

    ترکیبی از فایر فاکس و اپرا به نظرم خوبه

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


calamity GAZA

Hijab

Feed Burner

 

حمایت می کنند یا می کنیم؟


